13.3 C
New York
October 5, 2026
DardaniaNews
EkonomiLajme

Zbulohet SHIFRA/ Rritet paga minimale, ja sa do të jetë nga 1 Janari

Agjencia për Media dhe Informim ju bën me dije vendimet e miratuara në mbledhjen e sotme të qeverisë datë 19.12.2025

Paga bazë minimale mujore për punonjësit në shkallë vendi, që është e detyrueshme të zbatohet nga çdo person, juridik a fizik, vendas ose i huaj, të jetë 50 000 (pesëdhjetë mijë) lekë.
Paga bazë minimale mujore jepet për 174 (njëqind e shtatëdhjetë e katër) orë pune në muaj, të kryera gjatë kohës normale të punës..

Ky vendim hyn në fuqi pas botimit në “Fletoren zyrtare” dhe i fillon efektet financiare nga data 1 janar 2026.

 

Related posts

Agjentja e KGB që pretendon se ‘mund të joshë çdo burrë’ thotë se ka dhjetra spiune si ajo në Britani e SHBA (fotot)

dardanianews

Shoferi i Ministrit Blerim Reka rezulton pozitivë me Covid-19

dardanianews

Këshilltari i Vjosa Osmanit demanton Veliun e PDK-në, tregon kush i kishte kërkuar asaj për të përkthyer për Thaçin

dardanianews