22.8 C
New York
October 9, 2026
DardaniaNews
Lajme

Kurti: Nga 1 janari paga minimale bëhet 425 euro

Tutje, ai ka bërë me dije se siç edhe është paraparë nga 1 korriku fillon zbatimi i fazës së dytë ku paga minimale bëhet 500 euro, transmeton IndeksOnline.

Njoftimi i tij i plotë:

Nga muaji i ardhshëm paga minimale bëhet 425 euro bruto nga 350 euro sa është tash. Kurse nga 1 korriku fillon zbatimi i fazës së dytë ku paga minimale bëhet 500 euro, siç edhe e kemi paraparë me vendimin që kemi marrë si Qeveri.

Rreth 150 mijë punëtorë të sektorit privat do të përfitojnë nga kjo rritje.

Pagën minimale e gjetëm 130/170 euro, të pandryshuar për më shumë një dekadë, dhe brenda një mandati po e rrisim për të tretën herë.

Related posts

Publikohet videoja skandaloze në Serbi: Policët festuan me këngë çetnike si në kohën e Millosheviqit

dardanianews

Çfarë po flet Vuçiq: Lobistët shqiptarë e kanë prezantuar planin për përjashtimin e Rusisë nga OKB

dardanianews

Trump i drejtohet kombit amerikan pas sulmeve ajrore në Iran

dardanianews